Sfumato
Pozvání k rozhovoru přijaly dvě učitelky Vanda Rybánská a Iveta Laštůvková. Obě vyučují děti s mentálním, tělesným I smyslovým postižením již řadu let.
Z obsahu podcastu
“Naše děti jsou naladěné na to se učit, poznávat, poznávat se a vyrovnávat se s hendikepem.”
“Atmosféra ve škole je důležitá. Díky ní se vracíme do práce rády. Je to radost i dřina.”
“Sfumato je propracovaná metoda. Důležitou roli hraje rytmizace a čas, spojení zraku a sluchu. Písmenka je potřeba vyblbnout.”
Proč si Vanda a Iveta vybraly jako povolání speciální pedagogiku?
Kdo Vandě řekl: “Ty jsi hezká, ty jsi naše!”
Co se dá stihnout během dovou mateřských dovolených?
Co dostávájí obě paní učitelky zpět výměnou za vydanou energii?
Kde se vzalo sfumato a pro koho je vhodná tato metoda výuky čtení a psaní?
Kolik škol v České republice v současnosti tuto metodu používá?
Proč jsou z ní obě paní učitelky nadšené?
Co to je OSBOA?
Přečteme si něco?
Jaké je spojení mezi zpíváním a čtením?
Kdo byl pozván na mezinárodní konferenci sfumata v Poslanecké sněmovně Parlamentu České republiky?